POP

Kultur & Kritik (Jg. 6, 1/2017)

»POP. Kultur und Kritik« analysiert und kommentiert die wichtigsten Tendenzen der aktuellen Popkultur in den Bereichen von Musik und Mode, Politik und Ökonomie, Internet und Fernsehen, Literatur und Kunst. Die Zeitschrift richtet sich sowohl an Wissenschaftler_innen und Studierende als auch an Journalisten und alle Leser_innen mit Interesse an der Pop- und Gegenwartskultur.

Im zehnten Heft schreiben u.a. Christina Bartz, Adam Harper, Wolfgang Ullrich und Joseph Vogl.

€16.80 *

2017-03-27, 180 pages
ISBN: 978-3-8376-3806-6

Ready to ship today
Delivery time 3-5 workdays within Germany

Prices incl. VAT. Free delivery within Germany, for other destinations see details.

Bulk discount

Recommend it

Thomas Hecken

Thomas Hecken, Universität Siegen, Deutschland

Moritz Baßler

Moritz Baßler, Westfälische Wilhelms-Universität Münster, Deutschland

Robin Curtis

Robin Curtis, Universität Freiburg, Deutschland

Heinz Drügh

Heinz Drügh, Goethe-Universität Frankfurt a.M., Deutschland

Mascha Jacobs

Mascha Jacobs, Deutschland

Nicolas Pethes

Nicolas Pethes, Universität Köln, Deutschland

Katja Sabisch

Katja Sabisch, Ruhr-Universität Bochum, Bochum, Deutschland

Book title
POP Kultur & Kritik (Jg. 6, 1/2017)
Publisher
transcript Verlag
Pages
180
Features
kart., zahlr. Abb.
ISBN
978-3-8376-3806-6
DOI
Commodity Group
3510
BIC-Code
JFCA JFD
BISAC-Code
SOC022000 SOC052000
THEMA-Code
JBCC1 JBCT
Release date
2017-03-27
Edition
1
Topics
Kultur, Popkultur, Medien
Readership
Cultural studies, media studies, sociology, German studies, English studies, American studies, philosophy, ethnology, musicology, gender studies and particularly interested readers
Keywords/Tags
Pop, Contemporary History, Culture, Critique, Media, Journal, Popular Culture, Cultural Studies, Media Aesthetics, Sociology of Culture

We use cookies to enable the use of certain functions on this website.

Privacy statement